Tuesday, September 8, 2009

Program Menjana Insan Terbiang: Menguji kesabaran dan Keutamaan masa dalam bulan Ramadhan

Program Menjana Insan Terbilang 2009 yang diterajui oleh aku sangat memberi cabaran kerana aku terpaksa melaksanakannya seorang diri, tambahan pulak program nie kena dok handle dalam bulan Ramadhan. Pergh memang tertekan sebab buat permulaan semua kerja aku terpaksa mulakan dulu..Semua aku jadi termasuk Pengarah, Setiausaha, Bendahari, bukan saja tue peranan ahli jawatankuasa pun kau terpaksa handle dulu.. Ya lah projek buat kat luar takkan aku nak mintak budak2 tue pegi..Aku bimbang nanti keja tak jadi isu lain plka timbul...Tempat jauh nak pegi dah tue jaminan keselamatan plak tak dak.. Jadi baik aku ja yang handle dulu..Penat pun berbaloi kalau hasil kerja tangan sendiri..Betul tak....

No comments:

Post a Comment