Tuesday, August 11, 2009

coretan hari ini

hari nie puas gak merayau gie buat asingment kat kangar....aku dan rakan group pegi melawat ladang harumanis yang ada dekat Bukit Temiang, Beseri......lepas tue pegi plak buat soal selidik kt kg padang besar.........mcm2 ada....siap buat jamu makan lagi...sebelum aku buat keja nie aku pegi melawat tok aku...dia nampak gembira sebab ada ramai orang pegi melawat dia...ya lah kalau nak harap anak cucu dia kena tunggu raya lah baru nampak muka..aku harap depa semua sedaq sebelum terlambat...walaupun tok aku tue tok tiri namun kasih sayang yang dia bagi itu seumpama seorang ibu...penuh dengan kasih sayang dan nasihat....aku bangga lihat dia harungi kehidupan dengan tabah dan sabar....semoga kebaikan dan ketulusan hati seorang nenek dan ibu itu berbalas dengan doa2 dari anak dan cucu nya...semoga apa yang beliau lakukan itu dihargai anak dan cucu........

No comments:

Post a Comment